Rajzolás

Rajzolás kezdőknek és profiknak. Tudatosítsd a benned rejlő kreativitást!

Némi reklám...

Utolsó kommentek

  • Nick Reevers: ....műszaki szakember voltam, de már nem vagyok... (2015.12.19. 10:32) Perspektíva #2
  • EniG: @Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett... (2013.10.09. 17:48) Célok...
  • Heiter Zsuzsa: Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,ho... (2013.09.11. 15:53) Célok...
  • Traianus: Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenho... (2011.02.16. 14:35) Oktatás, anyagok
  • mamoka49: Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat. Már régóta kerestem, nagyon szeretnék megtanulni rajzolni. ... (2010.09.11. 22:56) Alapformák
  • Utolsó 20

Linkblog

Célok...

2007.10.02. 11:49 :: Skicc

Üdvözlök mindenkit!
Ezen az oldalon szeretnék segíteni mindazoknak, akik szeretnének, de önbizalom, kézügyesség vagy előismeretek hiányában nem mernek rajzolni vagy akár festeni.
Szeretnék segíteni, hogy feloldd a korlátaidat ilyen téren, alapvető fogásokat és technikákat mutatok, hogy elindulhass. Aztán persze komolyabb dolgokat is!
Kifejleszthetsz egyfajta tudatosságot: a benned rejlő kreativitás tudatosítását, ennek kiaknázását, ami örömöt, boldogságot, személyes fejlődést jelent!
Emellett a haladóknak, profiknak is szeretnék hasznos dolgokkal, információkkal szolgálni.
Játékra fel!

20 komment

Címkék: technika öröm boldogság információ fejlődés profi kezdő festés önbizalom kreativitás tudatosság rajzolás kézügyesség haladó fogás

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzolas.blog.hu/api/trackback/id/tr77183416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bkEdit · http://egeszseges-eletmod.blog.hu 2007.10.02. 14:17:30

Üdvözlöm az új lehetőséget, gratulálok az oldaladhoz!
Ráadásul én vagyok az első :-)

Sok sikert!

mlaci1126 · http://www.tanulastanitas.blog.hu 2007.10.02. 18:54:00

Nagyon tetszik az ötlet is, a design is..

jaminai · http://www.yellowphone.hu 2007.10.02. 20:21:27

Egyszerű, de nagyszerű. Várjuk a folytatást.

kalemandra · http://alkoss.blogspot.com 2007.10.03. 11:27:21

Kíváncsian várom a folytatást. Szeretnék újra megtanulni rajzolni!
Sok sikert Neked!

Sulifon 2007.10.05. 19:47:48

Biztosra veheted, hogy gyakori látogatód leszek! Nagyon ígéretesnek tűnik ez az oldal!

Gilran · http://mercator.elte.hu/~homo/ 2008.01.04. 12:46:50

Szia! Tudsz mesélni kicsit a perspektíváról? Személy szerint ez a legnyagyobb gyengém, eléggé sík orientált vagyok.

Christin 2008.01.27. 20:22:51

Szia! Nagyon örülök,hogy rátaláltam erre a lapra. Mostanában keztem újra rajzolni és a gondolataid a alkotásról nagyon jók. A portrék rajzolásához mit tudsz tanácsolni?

Skicc 2008.01.28. 23:10:44

Örülök az érdeklődésnek, egy kis türelmet kérek, és újra pörgetni fogom itt a dolgokat. Egy röpke államvizsga, és már folytatom is a munkát, remélhetőleg mindenki megelégedésére!
Addig is kitartás, és rajzolás, figyelés, rajzolás, figyelés ;)

Manndil 2008.03.04. 01:22:07

Üdv :)
Csatlakoznék az előttem szóló dícsérő kórushoz :)
Ezen felül szeretnék minél többet megtudni az akvarell ceruzákkal való rajzolás pontos technikájáról.
Remek színei vannak, de nem merem puszta színezésen túl használni őket, mert tartok attól,hogy elrontom a képet, pedig szeretném megtanulni. :D

Szimorka 2008.04.13. 14:35:29

Sziasztok! Már nagyon régóta szeretnék a rajzolással komolyabban foglalkozni, azonban nem szeretnék össze-vissza belekapni mindenbe, ezért segítséget szeretnék kérni hogy is álljak neki, hogy haladjak. Középiskolában, főiskolán is tanultam rajzolni, némi alappal rendelkezem (pedagógus képzés), útmutatásra sazonban szükségem lenne. A segítséget előre is köszönöm. (könyvek, oktató anyagok, vagy kezdjem az oldalon levő gyakorlatokkal az elejéről...)

Anyuska 2008.05.02. 22:36:17

Én is sokat rajzolgatok és festek is ,bár azt hiszem a porpasztel ami igazán az és műfajom meg a ceruza. De szeretek mindent kipróbálni . Örülök nektek.

Kátai andrea 2008.05.23. 20:49:55

Sziasztok!

Előre is bocs a buta kérdésekért :oops:
Kaptam szénceruzát és gőzöm sincs hogy kezdjek neki.....kihegyezzem? Olyan, mint egy rudacska....szóval nem olyan, mint amilyenre számítottam... Adnátok egy két praktikát a használatához?

Andi

Andrea1974 · http://kataiandrea.5mp.eu 2008.05.23. 21:06:48

Az előző hozzászóló a szénceruzáról én voltam, csak utána regisztráltam:)

Várom a segítséget, tippet:)!!
üdv.:Andrea

Skicc 2008.05.28. 14:50:53

Kedves Andrea!

Először is: nincs buta kérdés. Mindenki máshol tart, a lényeg, hogy aki tud, segítse a másikat.
Ha ténylegesen ceruza formátumú a szened, akkor hegyezd ki, de óvatosan, könnyen törik.
Ha csak egy szimpla szénrúd, akkor nyugodtan kezdj el rajzolni vele. Elsősorban vázlatolásra, skiccekre használatos, de hogy Te mit kezdesz vele, az csak rajtad múlik. Használtam szenet ecsettel is, nagyon jó móka az is.
A szénrúdat is tudod hegyezni, papíron. Úgy a legegyszerűbb. Amit így ledörzsölsz róla, azt is fel tudod használni - akár az ujjaddal, akár ecsettel fel tudod vinni papírra.

Andrea1974 · http://kataiandrea.5mp.eu 2008.05.29. 08:30:11

Kedves Skicc!

Az én szenem "csak" egy rúd...de nagyon kezdem megszeretni, főleg az árnyékolást élvezem vele, nagyon jó. Azonban visszakérdez hogy az ecsettel hogy rajzoltál, festettél? Kicsit vizessen vagy úgy natúran szárazon a "törmelékből"?

Rakovicsné T Andrea · http://Andika.73 2008.09.25. 18:51:01

Üdv.!
Örülök hogy rátaláltam erre az oldalra,azt hiszem sűrűn látogatni fogom.Már régota rajzolgatok,csak úgy magamnak.Egyszersem beszétem hasonló érdeklődésű emberekkel,örülök hogy vagyunk egy páran.

patricia 2008.10.29. 23:27:12

Nekem is tetszik ez az oldal.....es örülök h megatalaltam...szeretek rajzolni es festeni is mar pici korom ota...

kicsinikol 2009.10.23. 01:00:08

Szép estét mindenkinek!

Most akadtam erre a nagyszerű oldalra és szeretném tudni a folytatást:-)Ugye van?Mivel láttam, hogy elég régiek a bejegyyzések, hozzászólások.Szuper az oldal, magávalragadóak a gondolatai Skicc! Garatulálok! Engem is régóta érdekel a rajzolás mint kikapcsolódás mint művészet:-)Volt egy időszak amikor naponta "űztem" aztán évek óta nem:-( De az ön sorai most fellelkesített megint:-) További sok sikert!
Sziasztok

Heiter Zsuzsa 2013.09.11. 15:53:58

Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,hogy tartós maradjon?

EniG 2013.10.09. 17:48:48

@Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett fixáló spray, azzal kell a rajzot lefújni. pl ilyen: www.uristenfestek.hu/fixalok-spray.html
süti beállítások módosítása