Rajzolás

Rajzolás kezdőknek és profiknak. Tudatosítsd a benned rejlő kreativitást!

Némi reklám...

Utolsó kommentek

  • Nick Reevers: ....műszaki szakember voltam, de már nem vagyok... (2015.12.19. 10:32) Perspektíva #2
  • EniG: @Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett... (2013.10.09. 17:48) Célok...
  • Heiter Zsuzsa: Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,ho... (2013.09.11. 15:53) Célok...
  • Traianus: Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenho... (2011.02.16. 14:35) Oktatás, anyagok
  • mamoka49: Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat. Már régóta kerestem, nagyon szeretnék megtanulni rajzolni. ... (2010.09.11. 22:56) Alapformák
  • Utolsó 20

Linkblog

Eszközök

2007.10.06. 12:04 :: Skicc

Természetesen mindenki olyan eszközt használjon, ami számára megfelelő, megfizethető. Ettől függetlenül igyekszem tanáccsal szolgálni, hátha valaki nem tudja mi lenne jó esetleg.

Ez az egész rajzolást tekintve is fontos, hogy arra figyelj, azt csináld és úgy, ahogy neked jól esik, ahogy belülről jön!
Vannak irányvonalak, segítségek, elvek, gondolatok, de neked kell dönteni, te alkotsz, önmagadat fejezd ki!

1 komment

Címkék: alkotás eszköz rajzolás

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzolas.blog.hu/api/trackback/id/tr95188018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifj.Szabó József 2008.02.18. 20:35:26

Sziasztok!
A rajzolást már nem most kezdtem mondhatom ellégé sokat razoltam(lok)
Szeretnék egy két eszközt ajánlani a profibbaknak és a,haladóknak :Faber Castel Ecco Pigment tűfilc az igazán aprólékos munkához (0.1),edding 140 S fekete tűfilc
Radírba ajánlani merem még a (nekem ez vált be):Softy Maped radírt
süti beállítások módosítása