Rajzolás

Rajzolás kezdőknek és profiknak. Tudatosítsd a benned rejlő kreativitást!

Némi reklám...

Utolsó kommentek

  • Nick Reevers: ....műszaki szakember voltam, de már nem vagyok... (2015.12.19. 10:32) Perspektíva #2
  • EniG: @Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett... (2013.10.09. 17:48) Célok...
  • Heiter Zsuzsa: Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,ho... (2013.09.11. 15:53) Célok...
  • Traianus: Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenho... (2011.02.16. 14:35) Oktatás, anyagok
  • mamoka49: Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat. Már régóta kerestem, nagyon szeretnék megtanulni rajzolni. ... (2010.09.11. 22:56) Alapformák
  • Utolsó 20

Linkblog

Mire figyelj #2

2007.10.26. 18:38 :: Skicc

Figyeld meg a hátteret. Például úgy rajzold le a kezed, hogy nem a kezedet nézed, hanem az asztalra koncentrálsz, amin fekszik. Nagyon egyszerű, csak fókusz kérdése. Tehát a háttérre koncentrálj, azt rajzold le. Az eredmény a kezed lesz, de pontosabb, élethűbb lesz, mivel az elméd ez esetben is kevésbé tud bezavarni.

Ha portrét rajzolsz, megfigyelheted a fej mögött teret, arra koncentrálj, így pontosabbak lesznek a körvonalak.

Ugyanúgy a réseket figyeled, az űrt, a formákat, csak éppen úgy, ahogy eddig nem próbáltad.

6 komment

Címkék: űr forma portré koncentráció háttér fókusz elme rajzolás rés körvonal

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzolas.blog.hu/api/trackback/id/tr93209035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikka100 2008.02.05. 14:59:31

Szia!

Nagyon jók az írások, de mivel it rajzról van szó, szívesen vennék néhány vázlatot.

Miklós

Skicc 2008.02.05. 23:14:06

Szia Miklós!

Lesznek rajzok, sőt, kisebb videocskákat is tervezek, remélhetőleg tartani is tudom magam a tervekhez. 18-án végre lezárom egyetemi tanulmányaimat(remélhetőleg nem vágnak meg a vizsgán :D), addig kérem a türelmeteket. Utána pedig belehúzok, és bepótolom az elmaradást!

lyrics 2008.04.30. 09:47:46

Nagyon örülök, hogy a blogodnak, nagyn várom a rajzokat. Hosszú hosszú rágódás után elkezdek
rajzot tanulni.

Aaroncarter 2008.07.05. 13:07:32

Szerintem is naon jó ötlet volt ez az oldal.Gratula az elképzelésért.Sok olyan dolognak kéne lenni még a neten ,ami hétköznapi téma és mindennkit érdekel ,de mivel nincs összefoglalva és sokat kell bogarászni ,ezért inkább feladják..........

Lenne egy személyes kérdésem is:milyen sulit végeztél ,és hogy a rajzot hobbiként űzöd, vagy ez a szakmád velejárója?

köszi és csak így tovább

fecky 2008.10.11. 12:49:53

Szia
Én amatőr rajzolgató vagyok. Jó lenne lépésekben ismertetni, mondjuk egy portré rajzolásának alapjait, ha van rá mód.
Feki

mamhaaa 2010.08.23. 16:28:55

Tetszik az oldal...én csak pár hónapja kezdtem el rajzolni, festeni , de nagyon imádom
süti beállítások módosítása