Rajzolás

Rajzolás kezdőknek és profiknak. Tudatosítsd a benned rejlő kreativitást!

Némi reklám...

Utolsó kommentek

  • Nick Reevers: ....műszaki szakember voltam, de már nem vagyok... (2015.12.19. 10:32) Perspektíva #2
  • EniG: @Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett... (2013.10.09. 17:48) Célok...
  • Heiter Zsuzsa: Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,ho... (2013.09.11. 15:53) Célok...
  • Traianus: Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenho... (2011.02.16. 14:35) Oktatás, anyagok
  • mamoka49: Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat. Már régóta kerestem, nagyon szeretnék megtanulni rajzolni. ... (2010.09.11. 22:56) Alapformák
  • Utolsó 20

Linkblog

Oktatás, anyagok

2008.04.14. 13:37 :: Skicc

Örömmel látom, hogy jópáran érdeklőtök a rajzolás iránt! A visszajelzések alapján eldöntöttem, hogy megvalósítom egy régi tervemet: oktatóanyagok (videók, leírások, gyakorlatok, hírlevelek) segítségével szeretnék segíteni mindenkinek, aki szükségét érzi.
Készítek egy honlapot, egy kis időre van szükségem azonban hozzá. Addig is itt publikálok még anyagot, azután a főoldalra költözik a blog.
Remélem lesz igény a szolgáltatásra.
Kérlek, ide írjátok, hogy milyen lehetőségeket (oktatással és a honlappal kapcsolatban) látnátok szívesen (pl saját galéria kialakítása, fórum stb stb)!
Szeretnék valami igazán jót és hasznosat kialakítani. Minél több jó ötletet kapok még, annál teljesebb lesz!
Köszönöm!
További kreatív hetet mindenkinek!

14 komment

Címkék: rajz rajzolás

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzolas.blog.hu/api/trackback/id/tr47425054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martin009 2008.04.14. 16:25:27

mongyuk hogyha valaki rajzol valami jót azt feltudja tölteni meg ilyenek

Szimorka 2008.04.19. 09:36:53

Hol találok oktatási anyagokat otthoni rajztanuláshoz? Segítsetek! Köszönöm.

Schädling · http://coprocloakia.blogol.hu 2008.04.27. 16:30:13

Ez egy nagyon jó ötlet, támogatom

bian 2008.05.21. 20:37:47

Szia! Mikor lesz kész a weblap? Mert amiket eddig lvastam, nagyon jók, és ha így folytatod, akkor nagyon jó lesz az oldal. Ha kell segítség az oldal szerkesztésében, csak szólj nekem! Mert tényleg nagyon tetszik eddig!

Andrea1974 · http://kataiandrea.5mp.eu 2008.05.24. 13:01:37

Szia!
Nagyon nagyon jó ötlet....már most is tetszik, bár még csak 2 napja találtam rá. (Írtam ill. a szénceruzáról kérdeztem, de nem vagyok biztos benne, h jó helyre írtam, ha nem, légyszi helyezd jó helyre)

Szép napot!

Skicc 2008.05.28. 14:45:17

A weblap hamarosan indulóképes lesz. Egyelőre nem a design-ra, hanem a funkciókra fókuszálok.
Köszi a felajánlást! Egyelőre bírom még, de jól esik a segítőkészséged!

kishernyo 2008.07.11. 10:38:50

Szia Skicc! Eloszor is, adok egy e-mailcimet: timics-14@freemail.hu
Nem ismetlem az embereket, ugyis tudod hogy jo munkat vegeztel eddig a kioktatasban. Inkabb kerdeznek, mint kezdo rajzolocska. Szamomra eddig a belso felepites mukodik (felszabadultsag,stb ahogy te mondtad), csak az a baj, hogy nincs elegendo "tudasom" a rajzhoz, ugyhogy a perspektivas dolog nagyon jol jott. Meg a nem odanezos rajzolas. Erdekes otlet, ugyhogy ezt megkoszonnem. Arrol szeretnek viszont kerdezni, hogy vannak-e mar elore megirt anyagaid gepen? Vagy konyveid, amiket ajanlani tudsz, es konnyen elerhetok? Nagyon nagyon szukegem lenne arra, hogy tudjam: hogyan kell egy kezet megrajzolni. Tudom-tudom, nagy fa ez meg nekem, de szeretem a nehez utat valasztani, es az a helyzet, hogy elvallaltam egy indulo iskolaujsag esestleges logojanak megrajzolasat. Az a helyzet, hogy nem kotelezo, csak barati felkeres, barmikor visszamondhatnam, viszont tettszik az otlet, tehat nem fogom. (Termeszetesen hozzad is egy barati keressel fordulok;)) :D Eddig ugy allok a rajzzal, hogy mar van egy u.n. "piszkozatom". Ami valoszinuleg nem lesz teljesen ugy kivitelezve, mint ahogy elore eltervezetm(sosem szokott ugy lenni), mar igy is egy-egy elemnel 2-3 lehetoseget is feltuntettem, de kez mindenkepp lesz benne. Nem is egy, ketto. (Finom, noi kezek. Egyik tart valamit, a masik nyul valami utan. Oldalrol.) Es mar nem birok magammal, nagyon szeretnek rajzolni :) Nem tudok rajzolas nelkul meglenni, es amig keresgeltem interneten, ismerosoknel, addig rajzolgattam egyebet is. Most viszont, hogy megkaptam ezt a blogot nagyon nem birok magammal. Hiv a masik rajzom. Nagyon-nagyon! S.O.S. Skicc!

kishernyo 2008.07.11. 10:44:02

Jajj, es meg valami. Az, hogy azert van szuksegem ezekre az infokra, mert bar meg tudnek rajzolni csak igy osztonbol is ket kezet, viszont szinvonalas munkat szeretnek, amennyire lehet. Tehat nagyon S.O.S. ! ! ! =( =( =(

Sebestyén Károly 2008.07.30. 15:18:53

Rendkivüli jó ötletnek tartom ezt az oktatási formát,aminek szerintem nagyon sokunknak sok segítséget nyújt.Javaslatom ,ha lehet akkor a honlap AMATÖR GRAFIKA cimmel lehetne.Énis amatörként rajzolgatok,és csináltam egykis noteszt a rajaimból.

anicska87 2008.09.11. 18:22:25

Vágre egy oldal ahol emberszámba veszik az oda látogatókat.Kedves Skicc nagyon tetszik az oldaladban az hogy úgy próbálod alakítani hogy mésokat is megkérdezel és bevonsz.Egy véletlen során akadtam az oldaladra és azonnal megszerettem.Én is már oly sokan,régóta rajzolgatok.Már egyetemen vagyok,reklámgrafikán de azért mindig jól jön egy olyan oldal(mint a tiéd)ahol azért mindig tanulhat az ember.Most,hogy már tartottam egy kis előadást nekem az lenne az ötletem,hogy ha pl én vagy más,feltölt egy munkát akkor arra véleményt és esetleg segítséget vagy tanácsot tudjon kérni,hogy ez álltal is tökéletesítse.Ha esetleg hülyeségett írtam,nézétek el nekem.

királynő 2009.11.23. 17:41:15

Szia!!Nekem is nagyon tetszik az oldal!!Imádok rajzolni,de szeretnék még jobban és ügyesebben..Tudok majd rajzokat feltölteni?Elöre is köszönöm a válaszokat!

Sutam 2009.12.13. 21:02:54

Szia!

Nagyon tetszik az oldal.
A honlap kapcsán én ajánlanám megtekintésre, és tanulmányozásra a www.fotozz.hu oldalt. Persze egy ilyen oldalt fenntartani iszonyat sok munka, és drága, de valami ehhez hasonló rendszer nagyon jó lenne (rajz feltöltési, majd véleményezési lehetőség).

SOAD19 2010.01.24. 18:20:38

Hello!

Elöljáróban csak, annyit, h nem tudok rajzolni, csak nagyon minimális szinten. :) És lenne egy olyan kérdésem, h belekezdtem egy arc portéba, de nem tom mivel kellene az árnyakatokat és hasonló finom részleteket megvalósítani. Próbáltam a ceruzával finoman, de nem nagyon ment azzal. Vmi puha cerka kellene, vagy vmi speckós izémizé??:)

Köszi, ha vki tudna segíteni! :)

Traianus 2011.02.16. 14:35:59

Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenhogy. Mert amikor már rátérsz az arcra akkor majd a csontokat próbálod észrevenni a portréban és azok alapján lerajzolni.
Rajzoláshoz pedig egy egyszerű HB-s ceruza is megteszi meg egy jobbféle radír.
süti beállítások módosítása