Rajzolás

Rajzolás kezdőknek és profiknak. Tudatosítsd a benned rejlő kreativitást!

Némi reklám...

Utolsó kommentek

  • Nick Reevers: ....műszaki szakember voltam, de már nem vagyok... (2015.12.19. 10:32) Perspektíva #2
  • EniG: @Heiter Zsuzsa: Szia! Ha még nem kaptál választ, akkor én megpróbálok segíteni.Van egy úgynevezett... (2013.10.09. 17:48) Célok...
  • Heiter Zsuzsa: Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy a szénceruzával rajzolt képem fog. Hogy tudom ezt megoldani,ho... (2013.09.11. 15:53) Célok...
  • Traianus: Ha arcot szeretnél ábrázolni én javasolnám, hogy először inkább koponyát próbálj rajzolni mindenho... (2011.02.16. 14:35) Oktatás, anyagok
  • mamoka49: Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat. Már régóta kerestem, nagyon szeretnék megtanulni rajzolni. ... (2010.09.11. 22:56) Alapformák
  • Utolsó 20

Linkblog

Alapformák folyt.

2007.10.11. 19:02 :: Skicc

Ha már megy a kör, négyzet/téglalap, háromszög, ellipszis rajzolás, lehet egy fokkal tovább lépni, és a vázlatnak is adni egy dimenziót.

Próbálkozz kocka/téglatest, henger, kúp rajzolásával. Gyakorold ezeket külön, majd ugyanúgy, mint az előzőekkel, a lerajzolni kívánt objektummal is.

Találj ki saját kompozíciót is, természetesen nem kell mindent fejből csinálni, hiszen rengeteg segítség állhat a rendelkezésedre, használd a kreativitásodat!

Gömböt is rajzolhatsz, de ahhoz hasznosabb előbb átvenni az árnyékokat, anélkül nehez gömbhatást produkálni két dimenzióban. Hamarosan jön az árnyék lecke!

Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás!

2 komment

Címkék: rajz kocka vázlat árnyék gyakorlás gömb kör dimenzió háromszög rajzolás négyzet kompozíció négyszög ellipszis téglatest kúp henger árnyékolás

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzolas.blog.hu/api/trackback/id/tr75193652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kleyo · http://www.abbcenter.com/index.php?t=colourful_life 2007.10.13. 18:08:53

Én már túl vagyok a kockák és gömbök korszakán,sőt egész idáig csak ilyet rajzolgattam rajzóra keretében.Most jönnek azok a lépések amikor különböző eszközökkel próbáljuk ábrázolni ezeket a formákat,persze én közben fejlesztgetem a tudásomat,már amennyire tudom:D Szóval próbáltam arcokat,embereket rajzolni,és egész jók lettek,de most ezekkel az új eszközökkel mint a pasztellkréta,vagy szén esetleg akvarell ceruza,mintha újra kezdenék rajzolni tanulni.Remélem ez csak azért van mert először próbáltam ilyen eszközökkel rajzolni és eddig csak ceruzával alkottam:S

Bővíz András · http://cunami 2008.02.06. 09:15:36

Hozzászoltam
süti beállítások módosítása